Trust Gaming at Gamescom 2018

Dordrecht, Nederland (augustus 2018) – Vorig jaar konden bezoekers voor het eerst de Trust Gaming producten op Gamescom bekijken en de #buildingchampions filosofie in actie zien. Dit jaar is Trust Gaming terug en onthult het een nieuwe champion. Na maanden van ontwerpen, bouwen en finetunen is de GXT Raptor gaming car klaar voor Gamescom 2018. De auto heeft maar één missie: iedereen aan het gamen brengen.

Deze missie kan niet door simpelweg elke auto worden voltooid. De custom grill laat zien dat dit geen normale Raptor is; het is de GXT Raptor. De auto is uitgerust met een geüpgradede pushbar, ledverlichting, velgen en banden om soepel door de ruigste omgeving te rijden. Bij deze auto draait alles om gamen: tijdens lange ritten kunnen passagiers op de twee PS4 Pro’s met schermen op de voorstoelen van de auto gamen, zelfs als deze aan het rijden is.

Het drone-platform op het stalen dakframe maakt geheime verkenningsmissies mogelijk om zo de perfecte gaming locaties te vinden. Zodra de auto op zijn bestemming is aangekomen, begint het pas echt. Vier krachtige gaming-pc’s met de nieuwste Trust Gaming gear schuiven binnen enkele seconden uit de kofferbak en zetten zo de ultieme Battle Royale stand up. Iedereen kan nu overal en altijd een potje tegen én met vrienden spelen vanuit een unieke set-up.

Als de ruige ritten voorbij zijn, is het tijd om te feesten! Dit zal niet moeilijk zijn aangezien de GXT Raptor is voorzien van een DJ-booth waar artiesten, hosts en casters door het dak van de auto omhoogkomen en vol gebruik kunnen maken van het op maat gemaakte high-end 9.000 Watt audiosysteem. Of kijk samen met je vrienden naar livestreams op het grote scherm aan de achterkant van de auto.

Je vindt de GXT Raptor op de Trust Gaming stand waar ook verschillende professionele gamingteams, influencers, casters en hosts je verwelkomen. Daarnaast zijn de nieuwste Ubisoft games te spelen met Trust Gaming gear in de Ubisoft stand in hal 6. Trust Gaming verzorgt hier alle randapparatuur.

Trust Gaming booth B2C

Hall 5.1 C-012

Trust Gaming booth B2B

Marketpoint Hall 2.1

Ga je niet naar Gamescom? De GXT Raptor is te zien op grote gaming evenementen door heel Europa en houd Social Media in de gaten!