Revolutie voor Gamers: Trust Gaming GXT Rexx

Dordrecht, Nederland (november 2018) - Trust Gaming introduceert een revolutie in de gamingwereld: de Rexx Vertical Gaming Mouse. Deze verticale muis verandert de positie van je arm en pols, waardoor overmatige belasting wordt voorkomen. Zelfs de langste gamesessies blijven comfortabel, zonder concessies te doen in je gamestijl. Met de Rexx heb je de sleutel tot ergonomie in handen.

Om het maximale uit je gamingcarrière te halen, is het belangrijk om constant vooruitgang te boeken. Na uren spelen, kunnen ongemak en blessures je in de weg gaan staan. De ergonomische, verticale lay-out van de Rexx Gaming Mouse voorkomt belasting, door je onderarm en pols in een natuurlijke positie te brengen. Dit ontspant de spieren in je hand, pols en arm. Met deze perfecte grip oefen je volledige controle uit over je in-game vijanden.

Een verticale muis niet voor gamers? League of Legends' speler Kold van Unicorns of Love testte de Rexx: “Dankzij het verticale ontwerp kun je urenlang comfortabel gamen. Het kan je helpen bij het bestrijden van blessures zoals RSI.” Ook coach Sheepy heeft deze blessures eerder gezien: “Je wilt je carrière niet riskeren omdat je niet meer kunt spelen. Dat heb ik zo vaak zien gebeuren in LoL. Deze muis helpt je bij langdurige speelsessies en zorgt ervoor dat je beter presteert op het hoogste niveau. Als je blessures wilt voorkomen, zou dit je go-to muis moeten zijn.”

Sluit de Rexx aan en je hebt toegang tot de hoogwaardige optische gaming-sensor Pixart PMW3325DB en een dpi tot 10.000 voor nauwkeurige bediening. Daarnaast heeft de muis een gegarandeerde maximale volgsnelheid van 100 inch per seconde - 20G versnelling. Met de geavanceerde software kun je ook de 6 programmeerbare knoppen aanpassen, zodat de muis perfect is afgestemd op jouw voorkeuren. Welke uitdaging je ook accepteert, met de Rexx verticale gamingmuis, ben je geprogrammeerd om comfortabel te winnen.

Bekijk alle features van de muis en het volledige interview met Kold en Sheepy.

Trust Gaming GXT Rexx

Materiaal