Trust Introduceert De Ryon Junior Gaming Chair

Dordrecht, Nederland (juli 2018) - Grote overwinningen kunnen uit kleine handen komen. Trust Gaming komt met een stoel speciaal gemaakt voor jonge gamers en hun beginnende gaming carrières - de Ryon Junior Gaming Chair. Deze ergonomische stoel biedt stevige ondersteuning en is de ideale basis om comfortabel je gaming skills te ontwikkelen.

Gamen op hoog niveau of gewoon plezier maken met vrienden, het begint allemaal vanuit een comfortabele stoel. De Ryon Junior heeft een sterk houten frame met verstelbare zithouding. Jonge gamers worden ondersteund tijdens alle ups en downs van beginnende gaming carrières door het ergonomische ontwerp.

De stoel is geschikt voor gamers in de groei, iedereen met een lengte tussen de 100cm en 160cm kan rustig gaan zitten. Kantel en vergrendel de stoel en pas de hoogte gemakkelijk aan met de gasvering klasse 4 lift voor een optimale ergonomische instelling. Daarnaast is de stoel volledig 360° draaibaar wat een grote bewegingsvrijheid geeft. De armleuningen zorgen voor ondersteuning en voorkomen dat je houding inzakt: betreed de gaming arena altijd met opgeheven hoofd.

De stoel is uitgerust met een racerontwerp dat past bij elke jonge kampioen. Het schuim met een hoge dichtheid is bedekt met duurzaam PU-leer dat gemakkelijk kan worden gereinigd. Dit in combinatie met de duurzame dubbele wielen maakt deze stoel tot de sterke basis voor de lange naar de gaming top.

Elke gamer heeft een verhaal - begin jouw legende met de Ryon Junior Gaming Chair.